Zaznacz stronę

Najczęściej zadawane pytania wirtualnej asystentce

W jakich godzinach jesteś dostępna?

Zadania wykonuję od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00. Jednak zawsze możesz się ze mną kontaktować w tygodniu do godziny 17:00, aby omówić bieżące sprawy czy oddelegować nowe zadania

Czy pracujesz w weekendy?

Nie. Weekendy to mój czas na wypoczynek. 🙂

Dlaczego pakiet roboczogodzin jest płatny z góry?

Cenię czas nie tylko swój, ale również swoich obecnych i potencjalnych klientów. W momencie nawiązania współpracy rezerwuję okreśłoną ilość roboczogodzin dla Ciebie.

Skąd będę miał pewność, że pracujesz nad moimi projektami?

Używam oprogramowania Hubstaff. Aplikacja mierzy czas pracy oraz co 1o minut automatycznie robi zrzut ekranu. Każdy z moich klientów otrzymuje darmowy dostęp do oprogramowania. Dzięki temu w dowolnym dla siebie momencie może skontrolować moją pracę.

Nigdy wcześniej nie zatrudniałem zdalnego pracownika. Co powinienem widzieć?

Przed podjęciem współpracy najważniejsze jest, abyś wiedział, jakie dokładnie zadania chcesz oddelegować wirtualnej asystentce i zastanowił się, do jakich narzędzi musisz jej dać dostęp, aby mogła je zrealizować.

W przypadku zatrudniania pracownika stacjonarnego wdrażasz go w procedury obowiązujące w Twojej firmie. Podobnie jest w przypadku wirtualnej asystentury. Przygotuj niezbędne informacje w wersji pisamnej. Zastanów się, jaka forma komuniakcji będzie dla ciebie najwygodniejsza.

Kiedy mogę cię poinformować o nowym zadaniu, żebyś mogła je zrealizować w kolejnym dniu roboczym?

Każde nowe zadanie realizuję w ciągu 48 godzin. Oczywiście pod warunkiem, że jest to wykonalne. Ciężko byłoby mi przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy w ciągu 2 dni. 

Z jakich programów korzystasz i co, jeśli nie znasz programów, na których ja pracuję?

Na co dzień korzystam z:

  • Worda i Power Pointa
  • Google Docs
  • Asany i Trello
  • Slacka
  • Messengera, Hangoutsa i Skype’a
  • MindMeistera
  • Canvy, Venngage i Piktocharta
  • MailerLite i MailChimpa
  • OBS

Potrafię korzystać z takich platform jak Landingi czy Clickfunnels. Tworzyłam kursy internetowe na Teachable i LMS. Obsługuję sklepy internetowe postawione na Shoplo i Shopify.

Chętnię nauczę się obsługi nowych narzędzi. 🙂

Boję się, że nie będę miał kontroli nad twoją pracą. Co jeśli nagle przestaniesz odpisywać na moje maile?

Jestem osobą odpowiedzialną. Swoich klientów traktuję, jako partnerów biznesowych. Wiem, że sukces mojej firmy zależy od jakości dostarczanej przeze mnie pracy. Pracując dla firmy klienta, pracuję równocześnie dla siebie. Jeśli przestanę odpisywać na maile, to będzie znaczyło, że doszło do poważnego wypadku.

Skąd mogę mieć pewność, że dane mojej firmy i moich klientów nie wyciekną na zewnątrz?

Przestrzegam przepisów związanych z RODO. Mój komputer, laptop i telefon są zabezpieczone hasłem. Używam oprogramowania antywirusowego. Z każdym klientem podpisuję umowę o zachowaniu poufności.

Czy wystawiasz faktury VAT?

Tak.